Veelgestelde vragen

Staat uw vraag hier niet tussen?
Neem dan contact met ons op, dan helpen wij u graag
verder bij het maken van de juiste keuze rollator of scootmobiel.

Appset image
Is er een mogelijkheid tot vervangend vervoer?

In overleg bieden wij altijd de mogelijkheid tot vervangend vervoer.

Kunnen jullie mijn zorghulpmiddel ook ophalen?

Wij bieden als service aan om uw zorghulpmiddel bij u op te halen en ook weer terug te brengen. Zo heeft u er zo min mogelijk omkijken naar.

Hoe snel kunnen jullie mijn zorghulp weer gereed hebben?

Wij proberen uw vervoer dezelfde dag weer gereed te hebben, mits er onderdelen besteld moeten te worden. In dat geval zijn wij afhankelijk van levertijden en bezorgingen.

Verkopen jullie alle merken scootmobielen en/of rollators?

Wij hebben een geselecteerd aanbod van merken waar wij qua kwaliteit achter staan. Mocht u iets specifieks zoeken, dan kunnen wij altijd kijken wat we voor u kunnen doen en/of regelen.

Geven jullie bij verkoop ook uitleg bij de aflevering aan huis?

Wij zorgen er natuurlijk voor dat u een duidelijke uitleg aan huis krijgt, zodat u zich veilig voelt met uw nieuwe scootmobiel of rollator. Uiteraard kunt u later altijd nog contact met ons opnemen bij verdere vragen.

Wat te doen bij pech langs de weg?

U mag ons altijd contact met ons opnemen, als er iets aan de hand is of u met pech staat. We zullen ten alle tijden ons best doen om z.s.m. uw kant op te komen en te zorgen voor een lift naar huis of indien gewenst vervangend vervoer.

Repareren jullie alle merken?

Wij onderhouden en repareren alle merken zorghulpmiddelen. Wel zijn wij afhankelijk van het aanbod onderdelen dat onze leveranciers leveren.
U kunt altijd contact met ons opnemen om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen!

Meer informatie nodig? Stel een vraag
Appset image
Appset image
Appset image
Appset image
Appset image
Appset image